Je winkelwagen is momenteel leeg
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening of producten van AlieNoor, zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via e-mail, telefonisch en/of post door te geven aan ons. Wij zullen uw klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.
Onze gegevens zijn :
AlieNoor
Sharon Van Rie
9990 Maldegem
0470 82 19 07
[email protected]
BTW 0765 173 216
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zal u hiervan op de hoogte gebracht worden.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.